poniedziałek, 3 września 2007

"ScraP... Just a ScraP" ,,,^oo^,,,

Witajcie. Ten post właściwie powinien być pierwszym w ogóle na moim skromnym blogu. Ale tak jakoś wyszło, że nie miałem pojęcia jak się zabrać do "otwierającego" tego bloga posta. Wiedz, że mam na imię Szymon. Co do imienia... Zastanawiam się czasem nad nim. Co się stało, że moi rodzice takie mi dali? Odpowiedź na to pytanie(choć, jakże nieistotne) nikt nie zna, no może poza moimi rodzicami, ale oni powiedzieli mi tylko - Wydało się ciekawe :) . Chyba nawet sam Bóg nie wie dlaczego nosze takie imię (A wiedz, że moje imie oznacza "Bóg powiedział", przynajmniej ktoś mi tak kiedyś wmówił. Także, jeżeli się myle, pretensje nie do mnie kieruj. A jeśli to prawda, Bóg może zna odpowiedz?). A musisz wiedzieć, że nienawidze tego imienia... Sam nie wiem czemu. Wydaje mi się takie dziecinne. "Dzieciątko" - jak zwykle mówi do mnie osoba mi bliska. Pewnie nawet nie wie, jak bardzo mnie to irytuje. Ale mniejsza o wywody na ten temat. Pewnie zastanawiasz się po co właściwie zaczynam od swojego imienia? Otóż, jak wszystko, zaczeło się dniem moich narodzin. Dwudziestego czwartego dnia stycznia, roku 1988. Był to pamiętny rok. Lecz nie dla mnie. Bo kto pamięta dzień swoich urodzin? i tego cholernego lekarza który Cię wyciąga z tego spokojnego, ciepłego miejsca, które uważałeś za swój wrzechświat? Właściwie nie uwarzałeś, bo czy mogłeś znać słow "wrzechświat" tak właściwie? Dobrze, że nie pamiętam tego brutala, chętnie bym go zdzielił za to co zrobił mi, i moim rodzicą. heh. Ale spokojnie zostawmy ten temat. Tak więc mamy rok 2007 a ja mam 19 lat. I zaczynam blogować. Czemu? sam nie wiem. Ale mniejsza o to. Na moim blogu będe zamieszczał wpisy przeróżne. Od recenzji płyt audio, przez gry,filmy.
Będe poruszał filozoficzne tematy, może nawet coś o polityce będzie? :). Różnie. Co ciekawa myśl, to wpis będzie :) przynajmniej będe się starał, by wpisy nie były marnotractwem czasu waszego jak i mojego. Niemniej jednak zapraszam do czytania, jak i komentowania. Pozdrawiam. ,,, ^oo^,,,

Brak komentarzy: